Administratör med erfarenhet av inköpsarbete

Administratör med erfarenhet av inköpsarbete

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Har du några års erfarenhet av att arbeta med inköpsfrågor samt administrativa arbetsuppgifter?
Vi på Best söker nu en administratör/inköps assistent till vår kund som i Västerås. Placeringen för uppdraget är i Västerås.
Omfattning: 100 % med start omgående till sista september. (Vid rätt person finns möjlighet till fortsatt anställning)
Vi söker dig som har goda administrativa kunskaper och ett intresse för dokumenthantering. Vi ser att du är noggrann, ansvarsfull och arbetar strukturerat och målinriktat. För att lyckas i rollen som inköpare/assistent är det viktigt att du är en kommunikativ lagspelare som arbetar effektivt med andra såväl som självständigt.Du är lyhörd och ödmjuk, alltid kundfokuserad och lösningsorienterad samt har en hög nivå på service.Med driv, positiv energi och en vilja att alltid göra ditt bästa så är vi övertygade om att du både kommer trivas bra och leverera med hög kvalité!

Krav: Behärska både det Svenska och Engelska språket (både skrift och tal)
Ha ett starkt affärssinne och grundläggande ekonomiska förståelser. Ha mycket god analytisk förmåga för att kunna analysera kundernas behov och vidta åtgärder därefter.
Har erfarenhet av affärssystem och MS Office-paket

Om Best bemanning & rekrytering

- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens

Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.

Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.

Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.

Vi är best på

- Administration
- Ekonomi
- Fastighetsskötsel
- Industri
- Lager och logistik
- Mark och anläggning
- Sälj och marknad
- Teknik
- Transport

Urval sker löpande. Ansök redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Natalie.lindqvist@bestbemanning.nu

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023