Administratör med erfarenhet av manuell registrering i databaser, Stockholm

Administratör med erfarenhet av manuell registrering i databaser, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Vår kund söker nu en Administratör. I rollen som administratör i kundens team kommer du hantera kvalitetssäkring och manuell/script inläsning av komponenter till fastighetssystemets databaser vid överlämning från olika projekt, men även hålla utbildningar, hjälpa verksamheten att formulera behovsspecifikationer och skriva ihop lathundar och rutinbeskrivningar samt tillsammans med övriga medlemmar i teamet.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- minst 2 års erfarenhet av databasadministration.
- minst 3 årig högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom relevant område, t.ex. it.
- minst 1 års erfarenhet av manuell registrering i databaser.
- minst 1 års erfarenhet av ärendehanteringssystem.
- 2 års erfarenhet av i Office-paketet.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- minst 1 års erfarenhet av Faciliate (tidigare Landlord).
- 1 års erfarenhet av Jira, Confluence, X-ray eller Jira service manager.
- 1 års erfarenhet av att skriva rutinbeskrivningar och lathundar.
- 1 års erfarenhet av att hålla utbildningar.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Driven, villig att ta sig an nya uppgifter, kommunikativ, goda kunskaper i svenska i tal och skrift, vara en "problemlösare".

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024