Administratör med erfarenhet av orderhantering

Administratör med erfarenhet av orderhantering

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos vår kund kommer du huvudsakligen att arbeta med orderhantering och fakturering samt ansvara för diverse administrativa ärenden. Du arbetar mycket administrativt i datorsystem och kommer även ta dialoger med både kunder och leverantörer vid behov. Arbetet sträcker sig över en rad områden och det är därför viktigt att trivas i en varierande miljö.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Orderhantering
- Fakturering
- Diverse administration
- Kundservice

Du kommer på företagets kontor i Lund att tillhöra ett litet men sammansvetsat team. Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag på heltid. Start sker enligt överenskommelse och uppdraget sträcker sig initialt 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete, kanske i en liknande roll. Du har arbetat med orderhantering och fakturering och har god förståelse för hur processerna går till. Du trivs bäst med ett administrativt arbete och ser dig själv jobba inom yrket på längre sikt.

Vidare ser vi att du är en noggrann och strukturerad person med god serviceförmåga. Du brinner för att grotta ned dig i olika ärenden och ser till att de löses på bästa sätt med din positiva attityd. Du trivs med att arbeta självgående och effektivt, utan att tumma på kvalitét och service.

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet av orderhantering
- Erfarenhet av fakturering
- Flytande svenska i både tal och skrift

Det är även meriterande för tjänsten om du har tidigare erfarenhet av systemet Navision.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och går igenom ansökningar löpande så vänta därför inte med din ansökan.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Gabriella Bryngemark via Adecco, Gabriella.Bryngemark@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Orderhantering, Fakturering, Navision, Kundservice, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2021
  • Ansök senast: 9 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024