OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en prestigelös och strukturerad person som trivs med administrativa uppgifter? Har du samlat på dig administrativ erfarenhet under minst ett års tid och är redo för nya möjligheter? Då kan du vara vår kunds nästa administratör!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper en av våra kunder, ett företag med fokus på tillväxt och miljö, att hitta förstärkning i form av en pålitlig administratör. Tjänsten är placerad i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär ett övergripande ansvar för att sköta olika typer av administrativa uppgifter under en omorganisering. Du kommer att jobba tätt ihop med etableringsledare och delprojektledare. Uppdraget kommer innebära både HR administration, projektadministration samt mer traditionella sekreteraruppgifter och hantering av inköp. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är:
Administration i rekryteringssystemet Varbi
Projektadministration
HR administration såsom ex. koordinering av intervjuer och att färdigställa underlag för anställning
Protokollskrivning och minnesanteckningar
Upprättande av mötesdokumentation tex. utskick av agenda osv.
Tillse att offentliga dokument skickas till Diariet
Bearbetning och sammanställning av data i Excel
Viss kontakt med partners/leverantörer
Dina egenskaper
Det här är en roll där du kommer att få agera problemlösare med varierande arbetsuppgifter och vara ett administrativt stöd för dina kollegor. Vi tror att det här uppdraget passar perfekt för dig som är administratör ända in i ryggmärgen – du älskar att skapa en tydlig struktur och har ett öga för detaljer. Dessutom tror vi att du är serviceinriktad, flexibel och har en lika god förmåga att arbeta självständigt som att samarbeta med dina kollegor.
Låter det här som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet av arbete inom projektadministration
Tidigare erfarenenhet av traditionella sekreteraruppgifter såsom protokollskrivning osv.
Kunskaper inom Microsoft Office och Internet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Plus i kanten:
Tidigare erfarenhet av HR administration
Tidigare erfarenhet av offentlig sektor och kunskap inom offentlig
Kunskaper om dokumentation, exempelvis vetskap om vad som skall diarieföras osv.
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-12-31. Tillträde 2021-05-03.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32258 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.