Administratör med erfarenhet av reklambranschen, Stockholm

Administratör med erfarenhet av reklambranschen, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en Administratör. Uppdraget är att bistå reklamavdelningen i främst administrativa arbetsuppgifter med arbetet att förvalta och projektleda olika reklamprojekt.

Arbetsuppgifter:

- Att medverka i interna processer betr. reklam- och etableringsprojekt.
- Att löpande ha kontakt med medarbetare inom olika avdelningar som berörs av reklamavdelningens reklamaffär och avtalsuppfyllnad.
- Att delta i och dokumentera olika möten med reklamentreprenörer och medarbetare inom olika avdelningar.
- Att löpande följa upp olika reklamprojekt och ta ansvar för att projekten löper enligt plan.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Eftergymnasial utbildning inom reklam, t ex produktionsledare, projektledare eller koordinator.
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som projektledare, produktionsledare, projektledarassistent, projektkoordinator inom reklambranschen.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av MS office i arbetet.
- Erfarenhet av minst 1 uppdrag inom Utomhusmedia


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdarag av researcharbete inom reklambranschen.
- Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att arbetat inom reklam eller marknadsföring.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024