Administratör med erfarenhet av reklambranschen, Stockholm

Administratör med erfarenhet av reklambranschen, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Uppdraget handlar om administrativa arbetsuppgifter med arbetet att förvalta och följa upp olika reklamprojekt.

Arbetsuppgifter:

- Att medverka i interna processer betr. reklam- och etableringsprojekt.
- Att löpande ha kontakt med kundens medarbetare inom kundens olika avdelningar som berörs av reklamaffär och avtalsuppfyllnad.
- Att delta i och dokumentera olika möten med våra reklamentreprenörer och kundens medarbetare inom kundens olika avdelningar.
- Att löpande följa upp kundens olika reklamprojekt och ta ansvar för att projekten löper enligt plan.




Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring /och eller reklam
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som assistent, projektledare, produktionsledare, projektledarassistent, projektkoordinator inom reklam.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av MS Office i arbetet.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1 uppdrag som assistent, koordinator inom reklam eller marknadsföringsbranschen
- Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att arbetat inom reklam eller marknadsföring.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Mål och resultatorienterad
- Driven
- Organisatorisk
- Strukturerad
- Noggrann
- Positiv inställning
- Stresstålig
- Samarbetsorienterad

Konsulten kommer ingå i ett team där arbetsspråket i såväl tal och skrift sker på svenska


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2022
  • Ansök senast: 14 juli 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024