Administratör med erfarenhet av SAP till globalt företag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

MultiMind söker för kunds räkning en Administratör till ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen som har verksamhet över hela världen och söker nu en kandidat till deras nordiska huvudkontor.

Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag på minst ett år med start omgående. För rätt person finns det goda möjligheter till en anställnings direkt hos vår kund.

Om företaget:

Kunden är en ledande aktör inom elektronikbranchen, en perfekt arbetsplats för dig som gillar dagens teknikutveckling.

De sitter i moderna lokaler i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Rollen är mycket bred, arbetet omväxlande, högt tempo och kräver att man gillar förändringar.
Du har ansvaret för hela orderflödet vilket innebär att man registrerar order, jaga KAM/Säljare när order saknas, ringer kunder (B2B) för att få information som saknas, skickar ut rapporter till KAM och svarar på interna och externa mejl angående orderflödet.
Du deltar kundmöten och Supply Chain möten tillsammans med säljorganisationen och stödjer KAM med allting som har med order att göra.
Koordinerar buffervolym, följer upp kreditblockade kunder och agerar som intern kontaktperson med företagets internationella filialer.
Du supportar också logistikavdelningen med leveransinformation.
Utbildning, språk och personliga egenskaper:

Vi söker dig med någon form av eftergymnasialutbildning.
Du är driven, lösningsorienterad, framåt och positiv.
Du har lätt för system, och erfarenhet av SAP.
Du kommunicerar flytande på svenska och engelska.
Låter rollen intressant?

Då urvalsarbetet sker kontinuerligt rekommenderar vi dig att skicka din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Som anställd hos MultiMind får du:

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Tillsvidare Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 januari 2017

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024