Administratör med erfarenhet av telemarketing

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör till TM-avdelningen hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Rätt person för denna roll är ansvarstagande, kreativ och arbetsvillig och kan med stor entusiasm ta sig an varierande administrativa uppgifter. Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete sedan tidigare och det är mycket meriterande om denna erfarenheten kommer från callcenterbranschen. Har du erfarenhet av att jobba med dialersystem är detta ett stort plus! Din roll innebär att du kommer att arbeta mycket med att effektivisera den befintliga administrationen vilket gör att kreativitet och proaktivitet är A och O. För att kunna utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt är en förutsättning att du har god datavana och behärskar Officepaketet, främst Excel, mycket väl. Du erbjuds ett stimulerande och spännande jobb där det kommer att finnas stort utrymme att forma din arbetsroll genom egna ideer och förbättringsåtgärder. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person, skicka in din ansökan idag! Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex har mer än 3000 anställda och omsatte 804 miljoner SEK 2007. Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Sammanfattning

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024