Administratör med erfarenhet av Tendsign

Administratör med erfarenhet av Tendsign

Arbetsbeskrivning

Söker du ett deltidsuppdrag under sommaren och är en duktig administratör med god förmåga att uttrycka dig i skrift? Då kan du vara den vi söker till uppdraget hos vår kund!

Om uppdraget

Nu söker vi en administratör till ett uppdrag på 50%. Det finns möjlighet att flexibelt komma överens om arbetsdagar- och tider, med arbete antingen hel- eller halvdagar. Rollen är placerad på vår kunds upphandlingsenhet. Uppdraget börjar omgående och löper ca. två (2) månader framåt.

Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med följande uppgifter:

- Hantera upphandlingsenhetens funktionsbrevlåda

- Skapa avtal i avtalsdatabaset och publicera dessa avtal i avtalskatalogen

- Ta fram olika dokument efter upphandlarnas instruktioner

- Fylla i olika mallar och färdigställa visa dokumentation som till exempel delegationsbeslut, uppsägningar, avtal, dokumentering

- Korrekturläsa andra dokument som upphandlarna tar fram som till exempel avtal, upphandlingsdokument, rapporter

Dina kvalifikationer

För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du har minst tre (3) års tidigare erfarenhet av administration, och har även tidigare arbetat i systemet Tendsign.

Då man i denna roll hanterar olika dokument och även korrekturläser andras texter och skriver egna sammanfattningar krävs att man har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 8 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024