Administratör med erfarenhet av upphandlingar

Administratör med erfarenhet av upphandlingar

Arbetsbeskrivning

Är du administratör med erfarenhet av upphandling, läs vidare och sök här:

Om uppdraget
Statens inköpscentral söker administratör på heltid 100% med start mitten av augusti och pågår sex (6)månader framåt med möjlighet till förlängning.
Uppdraget ska utföras på plats.

Dina arbetsuppgifter
Konsulten kommer stödja medarbetare och chefen på enheten med administrativa uppgifter såsom bokningar av möten, konferenser och resor, utskick av brev och meddelande, skriva mötesprotokoll och noteringar samt samordning av olika förekommande aktiviteter på enheten.
Vidare ska konsulten hjälpa till med planering och genomförande av ramavtalsseminarier och leverantörs- och avropsdagar.
Konsulten ska även hjälpa till med uppdatering av ramavtalens pris- och produktlistor samt viss avtals administration i upphandlingssystemet TendSign.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning

- Mycket goda kunskaper i MS office eller likvärdigt

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

- Erfarenhet av avtalsadministration i ett upphandlingssystem som t.ex. TendSign

För att trivas i rollen tror vi att du är samarbetsinriktad, kommunikativ och prestigelös. Du gillar struktur och ordning, har förmågan att sätta sig in i nya frågor snabbt och ta till sig och självständigt arbeta i nya systemstöd.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 13 juli.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2023
  • Ansök senast: 23 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024