Administratör med erfarenhet från kundservice

Administratör med erfarenhet från kundservice

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad lagspelare? Kanske har du arbetat med administration och kundservice tidigare? Då kan det vara just dig vi söker!

Om Uppdraget

Vi söker nu för kunds räkning fantastiska administratörer med erfarenhet från kundserviceroller som är redo för nya utmaningar!
Kunden är verksamma inom pensions- och försäkringslösningar och befinner sig i en spännande förändringsresa med stora satsningar inom digitalisering och processeffektivisering där målet är nöjdare kunder och en stärkt kundupplevelse. Framgången ligger i kraften och kunskapen hos medarbetarna och i den arbetsplatskultur som verkar för ständiga förbättringar och personlig utveckling.

I rollen som administratör kommer du att handlägga och hantera avtal, samt arbeta med uppgifter som möjliggör att kunder kan utföra sina egna ärenden på hemsidan. Du kommer även att fatta beslut i olika ärenden. Därför ser vi att det är viktigt att du är nyfiken, har ett intresse av att kunna sätta dig in i mycket information och på sikt även kunna utreda mer komplexa ärenden. I rollen som administratör kommer du även löpande att vara i kontakt med kunder och vi ser därför att du gärna har ett gott tycke för kundmötet. Vidare ser vi gärna att du kan hålla många bollar i luften och är kapabel till att skifta fokus när ärenden kan komma att behöva prioriteras om.
  
Vi söker dig som: Har genomfört minst gymnasial utbildning
Är noggrann och strukturerad i ditt utförande
Är flexibel och ansvarstagande i ditt arbete
Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift
Trivs med att arbeta i team
Tidigare erfarenheter från arbete inom kundservice och administration är meriterande
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.

Övrig information
Tjänsten är en visstidsanställning om initialt 6 månader med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider 8–17 och tjänsten utgår från kunds lokaler belägna i centrala Stockholm city. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir vid anställningstillfälle anställd som konsult hos Barona. Fast månadsersättning utgår enligt kollektivavtal.

Sök redan idag!
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan som innehåller både CV och personligt brev!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 14 april 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024