Administratör med fackkunskaper inom kemi

Arbetsbeskrivning

För ett sex månader långt uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet söker vi en administratör med fackkunskaper inom kemi. Du arbetar på kvalitetskontrollavdelningen med administrativa arbetsuppgifter så som att arkivera QC resultat i pärmar och tidredovisa analystider på QC i Oracle. Andra förekommande arbetsuppgifter är att föra över Excel dokument till en LotusNotes databas samt att ta fram analyscertifikat på kemikalier från olika leverantörers hemsida. Lämplig bakgrund är dokumenterad erfarenhet av administration samt någon slags utbildning eller erfarenhet av arbete inom kemisk industri. Kemisk bakgrund behövs för att kunna förstå texter i dokument som ska uppdateras. Mycket god datorvana, främst i Excel krävs för uppdraget. Intresserad? Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010