OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
NorthTracker söker: Administratör med fokus på ekonomi, support och leverans
Om företaget:
NorthTracker är ett svenskt mjukvaruföretag som utvecklar och säljer mjukvara för GPS-spårning på den europeiska marknaden. Vi sitter i stora och ljusa lokaler i Alvik med utsikt över vattnet.
Vi söker nu en engagerad och självgående person som gillar ordning och reda, många bollar i luften och varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta följande områden:
• Ekonomi:
Du kommer att arbeta tillsammans med företagets ekonomiansvarige med diverse uppgifter såsom löpande bokföring, kund- & leverantörsreskontra, hantering av kundärenden via telefon, e-post och allmänt förekommande göromål på en ekonomiavdelning.
• Kundsupport:
Du kommer ingå i vårt supportteam och ha första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att hjälpa till med att svara på frågor om teknik & ekonomi, samt se till att hålla våra kunder är fortsatt nöjda.
• Leveransansvarig:
Du kommer hantera leveranser, inventeringar och returer.
Vem är du?
Vi ser gärna att du är gymnasieekonom med intresse för teknik och som uppskattar kundkontakt. Har du arbetat i Visma eller motsvarande system är detta meriterande. Har du erfarenhet från supportarbete är även detta en fördel.
Vi ser gärna att du är trygg med dig själv och gärna tar ansvar samt öppen för nya utmaningar i en organisation som växer. Vi är ett litet intimt bolag där man måste vara beredd att hjälpa till med uppgifter utöver sina vardagliga sysslor.
Är du optimistisk, stresstålig och gillar att hantera många projekt parallellt kommer du stortrivas i vårt gäng.
Är stabil som person och klarar av utmanande kundsamtal.
Är en problemlösare som kan bidra med sin kompetens och ge förslag på förbättringar.
Kan tala och skriva svenska flytande
NorthTracker rekryterar enligt en kombination av kompetensbaserad rekrytering och personliga egenskaper & drivkrafter.
6 månaders provanställning gäller!