OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Vi har 370 medarbetare på 20 orter i Sverige och är sedan våren 2007 ett tillväxtområde inom Carnegie.Till vårt trevliga kontor i centrala Linköping söker vi nu dig som minst tre års erfarenhet från administration av pension, personförsäkring och trygghetssparande.Du har hög servicenivå, arbetar strukturerat, är självständig, har gott siffersinne och uttrycker dig väl i tal och skrift.Du är engagerad i det du företar dig, arbetar strukturerat och noggrant samt är initiativtagande och har en positiv inställning.Dina arbetsuppgifter blir att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner och trygghetssparande.Du har god telefonvana samt erfarenhet av att arbeta i Word och Excel.Vi tror att lämplig utbildningsbakgrund är minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV-diplom eller motsvarande är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett intressant och vidareutvecklande arbete med såväl kundkontakter som kontakter med försäkringsbolag.