OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Vi har 380 medarbetare på 23 orter i Sverige.Vi har en trivsam och öppen atmosfär varför många duktiga människor söker sig till oss.Du har hög servicenivå, arbetar strukturerat, är självständig och har gott siffersinne.Du är även noggrann, initiativtagande och har en positiv inställning.Dina arbetsuppgifter blir att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Du har god telefonvana och erfarenhet av att arbeta i Word/Excel.Lämplig utbildningsbakgrund är minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV-diplom eller motsvarande är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete med såväl kundkontakter som kontakter med försäkringsbolag.