OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Vi har idag ca 380 medarbetare på 23 orter i Sverige.Till vårt kontor i Linköping söker vi dig som minst tre års erfarenhet från administration av pension, personförsäkring och trygghetssparande.Du har hög servicenivå och trivs med självständigt arbete.Du är noggrann, har gott siffersinne och uttrycker dig väl i tal och skrift.Du är engagerad i det du företar dig och tar gärna egna initiativ samt har en positiv inställning.I arbetsuppgifter ingår att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner och trygghetssparande samt kontakter med kunder och våra leverantörer, varför du även har god telefonvana samt erfarenhet av att arbeta i Word och Excel.Lämplig utbildningsbakgrund är 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV-diplom/Swedsec är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett intressant, vidareutvecklande och roligt arbete med goda möjligheter att själv kunna påverka arbetet.