OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FMR är specialister på rekrytering och bemanning inom industri-, teknik- och bygg/fastighetsbranschen på både tjänstemanna- och kollektivsidan. Vi förmedlar personal på såväl assistent-, specialist- som chefsnivå och har varit verksamma i närmare 20 år. Som helhetsleverantör av HR-tjänster erbjuder vi rekrytering, second opinion, bemanning och outplacement. Läs mer på www.fmr.nu.
Vi söker en administratör till en kund som är verksamma inom fastighetsunderhåll. Företaget arbetar med byggnation, renovering och underhåll av fastigheter inom Göteborgs Stad och övriga kranskommuner. Kontoret är beläget på Ringön. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast och är en direktanställning på företaget.
Arbetsuppgifter
Du kommer att hjälpa arbetsledarna med sammanställning av utförda arbeten inför fakturering, arbeta med leverantörsfakturor, delaktig i upphandlingsadministration och övriga administrativa sysslor på ett kontor. Adminstrativa arbetsgruppen består av 5 personer plus 4 projektledare. Totalt antal anställda är ca 50 personer.
Dig vi söker
Du har någon form av administrativ utbildning eller erfarenhet. Du har några års erfarenhet av administrativt arbete där du arbetat med fakturering, registrering i affärssystem och andra administrativa sysslor. Meriterande om du har arbetat i något byggföretag med liknande arbetsuppgifter men inget krav. Du har mycket goda datakunskaper i word, excel och outlook. Stor teknisk datavana och erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. Bra ordningssinne och ett glatt humör. Du gillar att arbeta med deadlines och drivs av att vara en slags spindel i nätet.
Ansökan
Låter det intressant så vänta inte med din ansökan! Har du frågor så är du välkommen att höra av dig till Krister Eliasson på 0707-899606.