OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en administratör på jakt efter nya utmaningar?Vill du arbeta i en internationell och dynamisk miljö?För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig administratör med goda Excel-kunskaper. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på inköpsavdelningen med administration av artikelregistret.Detta innebär att du lägger upp nya artiklar i systemet, laddar och uppdaterar nya priser samt tar bort gamla artiklar.Dessutom kommer du att hjälpa till med andra på avdelningen förekommande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har minst två års administrativ erfarenhet.Du har goda IT-kunskaper och är en van användare av Excel. Som person är du fokuserad och du har hög arbetsmoral.Du kommer att arbeta i ett team och ha många kontakter inom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig.Du trivs med att arbeta i en internationell miljö och självklart talar och skriver du engelska obehindrat. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Företaget är ett världsledande IT-företag, beläget norr om Stockholm.Tjänsten ska tillsättas omgående och är beräknad till ca ett år. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00