OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för en kunds räkning en administratör med goda kunskaper inom Excel. Dina arbetsuppgifterna innebär administration och fakturering i Hogia. En vanlig uppgift kommer att vara att räkna ut hur mycket de anställda jobbat på olika projekt hos företagets kunder och sedan[beräkna ett faktureringsunderlag, registrera detta i Hogia och skicka faktura till kund. I övrigt kommer arbetet att innebära att assistera VD och ekonomichef med enklare administrations- och ekonomiassistentsuppgifter. Du har goda kunskaper i excel och det är ett stort plus om du har jobbat i Hogia eller motsvarande tidigare. Som person är du punktlig och arbetsam, noggrann och samtidigt flexibel och pålitlig. Du som söker bör ha skinn på näsan då du kommer att arbeta i verkstadsmiljö nära arbetarna på golvet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00