Administratör med goda excelkunskaper

Arbetsbeskrivning

Komet söker för en kunds räkning en administratör med goda kunskaper inom Excel. Dina arbetsuppgifterna innebär administration och fakturering i Hogia. En vanlig uppgift kommer att vara att räkna ut hur mycket de anställda jobbat på olika projekt hos företagets kunder och sedan[beräkna ett faktureringsunderlag, registrera detta i Hogia och skicka faktura till kund. I övrigt kommer arbetet att innebära att assistera VD och ekonomichef med enklare administrations- och ekonomiassistentsuppgifter. Du har goda kunskaper i excel och det är ett stort plus om du har jobbat i Hogia eller motsvarande tidigare. Som person är du punktlig och arbetsam, noggrann och samtidigt flexibel och pålitlig. Du som söker bör ha skinn på näsan då du kommer att arbeta i verkstadsmiljö nära arbetarna på golvet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 oktober 2010
  • Ansök senast: 10 november 2010

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Ekonomiansvarig

1 november 2024

Vi söker Ekonomiassistent till kund i Halmstad

Vi söker Ekonomiassistent till kund i Halmstad

1 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

1 november 2024