OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer få chansen att arbeta inom ett spännande företag som växer för fullt. Du kommer att ha möjligheten att komma med nya inputs och förslag för att hela tiden vidareutveckla avdelningen och verksamheten. Hos oss får du möjligheten att växa internt!
Din profil
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av arbete med administration. Du kommer att ingå i ett team med drivna, resultatinriktade och samarbetsvilliga personer. Du skall vara analytisk och ha en förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt. Utöver detta ser vi att du har en relevant utbildning inom administration, mycket goda kunskaper i Excel då du kommer att hantera många och stora siffror. Ett annat krav är att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift:
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Det är essentiellt att ha en övergripande kontroll över att informationen är tillgänglig och lättbegripligt för andra personer i verksamheten. Därför kommer du att:
- Ta fram information ur databaser och sammanställa material
- Ge intern support med uttag av data och rapporter
- Ansvara för löneprocesser
- Registrering och ändring i våra CRM-system
Om Företaget
Vår företagskultur genomsyras av en innovativ arbetsmiljö med engagerade medarbetare. Vi skapar tillväxt och mervärde för våra uppdragsgivare. Vi levererar alltid maximala resultat i toppklass med högsta möjliga kvalitet. iSales är Sveriges största callcenter med kontor i Solna, Västra Skogen. Vid frågor gällande tjänsten kontakta oss på 0725 505 039.
Hitta din framtid på www.isales.se (https://app.teamtailor.com/www.isales.se) redan idag!
Övrig information
Start: Omgående
Anställningsform: Tillsvidare
Omfattning: 100% mån-tors 09.00-18.00 fre 8.00-17.00