OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund inom IT-branschen söker vi nu dig som långsiktigt vill arbeta med administration och orderhantering. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att hantera förfrågningar och orders från företagets kunder. I rollen ingår såväl interna som externa kontakter med både kollegor och kunder.
Uppdraget löper på heltid med tillträde snarast.
Din profil
Vi söker dig som har ett brinnande engagemang för att alltid ge bästa service. Du trivs i administratörsrollen och älskar struktur och ordning och reda. Du är ytterst noggrann, samtidigt som du jobbar effektivt. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Vi ser gärna att du har ett stort intresse och en produktkunskap inom IT.
Du har lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot IT, och hanterar Office-paketet obehindrat.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!