Administratör med inriktning avtal till bolag inom finans

Administratör med inriktning avtal till bolag inom finans

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vår kund är en av de vassaste inom företagsfinansiering. De omfattar både hyra, låna och leasing. De finns på flera kontor i Sverige och är totalt 200 anställda i hela norden. Till deras kontor i Umeå söker vi nu en handläggare / administratör med erfarenhet av just avtalshantering.

Tjänsten

Som administratör kommer du ingå i det svenska teamet där du arbetar med service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder. Du agerar många gånger som spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot interna avdelningar och våra samarbetspartners.

Kvalifikationer

För att passa in i rollen så ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Du har grundläggande ekonomisk kunskap
• Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har god vana av att arbeta i flera datasystem
• Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med leasing 

Personligt
Som person är du serviceinriktad, flexibel och en bra problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift. Du har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs med att interagera med andra, sätta dig in i olika kunders avtal och ge en god service. Din detaljmedvetenhet är mycket god och ditt sinne för struktur.

Arbetstid/Varaktighet.

Heltidstjänst 40h/v.
Start: 3/5 t.om 23/12 2021.
Konsultuppdrag

Låter tjänsten som något för dig? Vad roligt! Skicka in din ansökan redan i dag då vi jobbar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2021
  • Ansök senast: 20 maj 2021

Liknande jobb


16 november 2024

12 november 2024

1 november 2024

Kredit och Krav handläggare

Kredit och Krav handläggare

31 oktober 2024