OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och behöver förstärka vårt team med en person som vill växa med oss och utvecklas i en bred roll inom områden lönearbete, administration och rekrytering
Du kommer att hjälpa vår rekryterare med urval, telefonintervjuer, inbokning av intervjuer, personliga intervjuer samt referenstagning. Arbetsuppgifterna består även av administrativt arbete samt lönearbete och hantering av leverantörsfakturor. Det är mycket meriterande om du har arbetat med ekonomi eller studerat ekonomi eller lönehantering tidigare. Du behöver inte ha suttit med hela löneprocessen själv men det är meriterande om du har en bakomliggande förståelsen för löneprocessen.
Som person är du flexibel, har en positiv inställning och är inte rädd för att ta eget ansvar. Du är lösningsorienterad och kan föra ditt arbete framåt med god kvalitet i leveransen mot deadlines. Vi ser även att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och har god kunskap inom Officepaketet.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och vill tipsa om att söka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Bifoga CV och kort beskrivning av dig själv och mejla till ansok@agillo.se . Ange din ansökan med ”Administratör HR”.
Om Agillo
Agillo AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är särskilt inriktade på personaluthyrning och rekrytering inom arbetsområdena produktion, kontor, ekonomi, produktion, lager, bygg och anläggning.