Administratör med inriktning mot retur och reklamation

Administratör med inriktning mot retur och reklamation

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uppdragsgivare i Växjö söker vi nu en serviceinriktad och noggrann administratör som vill vara en del i socialt team. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara att arbeta med returer och reklamationer samt administrativa uppgifter såsom registrering och ärendehantering. På ett affärsmässigt och proffsigt sätt arbetar du nära kunder och säljteam, och har även kontakt med tillverkare och leverantörer.

Uppdraget är långsiktigt och förväntas starta omgående. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Initialt kommer du vara anställd av Inpeople och på sikt finns goda möjlighet till anställning av kunden.


Din profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice och drivs av att överträffa kundens förväntningar. Du stormtrivs i administratörsrollen och älskar struktur, ordning och reda. Du har med fördel jobbat med returer och reklammationer tidigare. Du är noggrann samtidigt som du jobbar effektivt. Du är drivande och växer med eget ansvar och trivs med utvecklings- och förbättringsarbete. Du är en god lagspelare som trivs i en kultur som präglas av framåtanda, samarbete, humor och med god möjlighet till fortsatt utveckling.

Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot IT, och hanterar Office-paketet obehindrat. Vi ser gärna att du har jobbat i en serviceinriktad roll med kunddialog tidigare.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2021
  • Ansök senast: 12 april 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024