Administratör med inriktning mot retur och reklamation

Administratör med inriktning mot retur och reklamation

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår expansiva kund i Växjö söker vi nu en serviceinriktad och noggrann administratör som vill vara en del i ett socialt team. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara att arbeta med returer och reklamationer samt administrativa uppgifter såsom registrering och ärendehantering. På ett affärsmässigt och proffsigt sätt arbetar du nära kunder och säljteam, och har även kontakt med tillverkare och leverantörer.
Uppdraget är ett vikariat som sträcker sig som minst till 2024-01-30 och du är anställd av Inpeople under uppdraget. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00.


Din profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice och drivs av att överträffa kundens förväntningar. Du stormtrivs i administratörsrollen och älskar struktur, ordning och reda. Du har med fördel jobbat med returer och reklamationer tidigare. Du är noggrann samtidigt som du jobbar effektivt. Du är drivande och växer med eget ansvar och trivs med utvecklings- och förbättringsarbete. Du är en god lagspelare som trivs i en kultur som präglas av framåtanda, samarbete, humor och med god möjlighet till fortsatt utveckling.
Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot IT, och hanterar Office-paketet obehindrat. Vi ser gärna att du har jobbat i en serviceinriktad roll med kunddialog tidigare. Har du även någon typ av inköpserfarenhet är det meriterande.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024