Administratör med inriktning orderhantering

Administratör med inriktning orderhantering

Arbetsbeskrivning

RZ Riboverken söker en driven och noggrann administratör med inriktning mot orderhantering för att stärka sitt team i Göteborg. Är du strukturerad, kommunikativ och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö? Då kan detta vara tjänsten för dig.
Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som administratör med fokus på orderhantering kommer du att vara en central del hos Riboverken med kommunikation mellan avdelningar och verkstaden. Du erbjuds varierande arbetsdag där du kommer att hantera flera administrativa uppgifter. Det finns möjlighet att forma rollen utifrån dina visioner och erfarenheter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Du ansvarar för att registrera och uppdatera leveransplaner i företagets affärssystem
* Du kommer att hantera aviseringar och säkerställa att utleveranser sker smidigt och i rätt tid till leverantörer


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna kopplat till artiklar och artikelnummer eller inom inköp.
- Har erfarenhet från att arbeta inom industrin- eller verkstadsbranschen
- Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift, då dessa språk används dagligen i kommunikationen
- Har god datorvana
- Har en avslutad gymnasial utbildning

Det är meriterande om du
- Har kännedom om affärssystemet Monitor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

Eftersom rollen innebär mycket kontakter både internt och externt är det viktigt att du är en god kommunikatör. Du är noggrann, strukturerad och flexibel. För att lyckas i rollen trivs du med att arbeta prestigelöst med olika typer av administrativa uppgifter.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Riboverken här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2024
  • Ansök senast: 6 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024