OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Vi söker en administratör med internationell erfarenhet till en av våra kunder i Karlskogaregionen, med start omgående.
Uppdraget är ett längre uppdrag som sträcker sig över ett halvår, med goda chanser till förlängning.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande.
Arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med ett brett spann av administrativa, stödjande och koordinerande arbetsuppgifter, där din tidigare erfarenhet av att planera och utföra administrativt arbete kommer väl till nytta. Tjänsten innefattar allt från reseadministration, tidsredovisning, registrering och arkivering till administrativt stöd till cheferna. I rollen ingår även att hålla i en del projekt samt arrangera lite större evenemang.
Du arbetar självständigt i din roll, och du förväntas att löpande ta egna initiativ och bidra med förbättringar. Att hålla dig uppdaterad om verksamheten ingår också i dina arbetsuppgifter.
Utbildning/erfarenhet
För att lyckas i denna tjänst har du en god erfarenhet och stort intresse av administration. Du talar och skriver obehindrad engelska samt svenska och har ett gott siffersinne. Vidare har du goda kunskaper i Excel samt en god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system.
Arbetet som administratör hos vår kund kräver struktur och noggrannhet i det löpande arbetet, men du måste även vara ständigt flexibel. Det är av största vikt att du kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du är stabil, har gott omdöme och hög integritet och är bra på att hantera konfidentiell information.
För att bli framgångsrik i denna tjänst är du en öppen och kommunikativ person som motiveras av att driva ditt arbete framåt. Du är noggrann i ditt sätt att arbeta på och har lätt för att hantera ett högt arbetstempo. Då du arbetar i en supportfunktion är det viktigt att du har en serviceinriktad inställning och tycker om att hjälpa andra. Vidare är du flexibel, prestigelös och har en god förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med övriga kollegor i teamet. Att vara lojal och ta eget ansvar är viktiga egenskaper för vår kund.
Vi erbjuder dig
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med dig som lämnar in en ansökan ber vi dig söka via poolia.se. Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar inskickade via e-post eller pappersformat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02