OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker för kunds räkning[en supportmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag som säljer affärssystem. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på kontoret i Göteborg. I denna roll[har du många utåtriktade kontakter. Du arbetar både[gentemot[företagets kunder samt gentemot kollegor internt[på företaget. Arbetsuppgifterna består av att arbeta med administration och ekonomi. Din huvudsakliga uppgift är att sköta tidsrapporteringen åt företagets konsulter samt att sköta faktureringen gentemot kunderna. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och[vi tror att du har arbetat några år i en administrativ roll. Som person är du serviceminded, noggrann och stresstålig. Du är proffsig i ditt bemötande med kund och du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt.[Du trivs i en föränderlig miljö med högt tempo.[Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel och det ses som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i integrerande affärssystem. Koncernspråket är engelska[så det är[viktigt att du behärskar det utan problem. Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på 6 månader med goda chanser till fölängning och[kommer att tillsättas i[början av september. Vi ser gärna att du skickar din ansökan snarast då[urvalsarbetet sker kontinuerligt.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44