OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BUCHEN utökar sin verksamhet i Sundsvall och söker nu dig som är en strukturerad person som gillar administration? Har du ett intresse för ekonomi och gillar att styra ditt egna arbete? BUCHEN Sweden AB söker nu en Administratör som kommer ha en viktig roll i verksamheten. Läs mer och sök redan nu!
BUCHEN är ett av Europas ledande bolag inom industrisanering och en del av REMONDIS-koncernen; ett av världens största privatägda företag inom återvinning, vatten och industritjänster med 38 000 anställda på fyra kontinenter. BUCHEN erbjuder ett komplett utbud av kundspecifika tjänster inom industrisanering. Genom rengöring och underhåll av tekniska system säkerställer BUCHEN högre effektivitet, kapacitet och driftsäkerhet av kunders utrustning och maskiner.
Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med BUCHEN en administratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos BUCHEN.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och BUCHENS önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Du erbjuds
• En stimulerande och varierande arbetsplats i en miljö som präglas av verksamhetsnära samarbeten
• Möjligheten att vara med och utveckla rollen och styra ditt egna arbete i samråd med dina kollegor
Arbetsuppgifter
Då BUCHEN växer med kundåtaganden i Norr så utökar verksamheten med denna tjänst som är placerad på enheten i Sundsvall som består av ca 50 medarbetare fördelat på tre arbetsledare och en platschef. Som administratör har du en koordinerande roll och en viktig funktion i det dagliga arbetet, då du arbetar med arbetsorderprocessen och säkerställer att ordrar hanteras rätt i system och avrapporteras enligt rutin.
Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
• Tidrapportering
• Kundfakturering, kontering av leverantörsfakturor samt månadsbokslut
• Mottagande av inkommande mejl och samtal via telefon
• Stötta enheten med övriga administrativa uppgifter med inriktning på ekonomi
I rollen arbetar du självständigt och förväntas ta egna initiativ och stort eget ansvar. Arbetstiden är dagtid, mån-fre, och du rapporterar till Platschef.
Vi söker dig som:
För att trivas i rollen tror vi att du har relevant arbetslivserfarenhet inom administration eller ett genuint intresse för administrativa arbetsuppgifter. Du har arbetslivserfarenhet som gett dig en grundläggande ekonomisk kunskap och ekonomisk utbildning är bara ett plus. Goda kunskaper i svenska är ett krav då både system och kundkontakt i huvudsak sker på svenska.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Buchen. Som person har du en god koordinationsförmåga, du arbetar effektivt och kan snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter samtidigt som du förstår vikten av noggrannhet i arbetet. Då arbetet som administratör även innefattar mycket kontakt med både kollegor och kunder ser vi även att du har god samarbetsförmåga och trivs i en roll där du får arbeta kommunikativt. Det är till stor fördel att vara trygg i sig själv och hantera personer och uppgifter i olika situationer.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Stina Vidmark
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner