OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Solinnovation fortsätter att expandera och söker nu en administratör som stöttar projektledare, VD och företagsledning med olika administrativa arbetsuppgifter så som föranmälningar till nätägare, fakturering och kunddokumentation. Tjänsten innefattar även stöttning vid personalrekrytering.
Allt jobb är av administrativ karaktär och utförs från kontoret i Örebro.
Erfarenhet från liknande tjänster och högre utbildning är meriterande.
Din profil
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och gillar att ta egna initiativ.
Om företaget
Solinnovation erbjuder solcellsanläggningar till privatpersoner, lantbrukare, bostadsrättsföreningar och företag. Solinnovation är ett företag med närmare 60 medarbetare och har större delen av södra Sverige som arbetsområde. Vi har kontor i Lidköping, Linköping, Värnamo och Örebro. Vi driver företaget med en vision att bidra till lägre elpriser för våra kunder! Vi tar hand om hela processen från projektering till nyckelfärdig solcellsanläggning.