OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Till ett spännande uppdrag söker vi en administratör som kan stödja ledning och avdelningens medarbetare.
Har du intresse av administrativt arbete och personalfrågor samt trivs med att vara "spindeln" i nätet?
Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter som administratör kommer du bland annat att:
- arbeta med onboarding av nya medarbetare;
- i affärssystemet skapar och stänger konton, inköpsförfrågningar, fakturahantering etc.;
- assistera övergripande vad gäller IT-support;
- hantera allmän information/kommunikation inom avdelningen
- hantera reseärenden, konferensarrangemang;
- delta i sammanträden.
Kvalifikationer
För att passa i rollen krävs god känsla för service, goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, grundläggande kunskap i Outlook officepaket samt att du trivs med att arbeta med människor.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Villkor
Tjänsten är ett uppdrag på heltid hos vår kund med snabb start. Vi arbetar med löpande rekrytering och ser fram emot att ta del av din ansökan snarast.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.