Administratör med IT-kompetens

Arbetsbeskrivning

Allgencia Bemanning & Rekrytering söker nu en administratör med IT-kompetens för ett längre uppdrag hos vår kund Sundsvalls församling. Här finns möjlighet till övertag med fortsatt arbete hos kund efter inhyrningsperiod.

Arbetsuppgifter

Som administratör får du ett varierat och mångfacetterat arbete. Ditt arbete kommer bland annat att bestå av service till både medarbetare och församlingsbor. Tjänsten kräver att du har god datorvana och ett teknikintresse då du kommer att vara support för IT- och telefonifrågor gentemot församlingens medarbetare. Du kommer även att arbeta med interna och externa bokningar i församlingens bokningssystem, ta emot inkommande samtal, skriva och publicera texter i församlingens sociala kanaler, skriva kallelser och protokoll samt övriga löpande administrativa arbetsuppgifter. Tillsammans med administrativa kollegor kommer du också att arbeta med församlingens arkiv och diarieföring.

Vem är du

Vi söker dig med hjärta för administration. Du är noggrann och har förmåga att arbeta parallellt med olika administrativa uppgifter. För att lyckas behöver du ha god struktur, ordning och reda. Du har ett pedagogiskt och professionellt sätt att kommunicera, detta är av största vikt då kommunikation sker både internt och externt via bland annat digitala plattformar. Du trivs med att arbeta självständigt och att driva ditt arbete framåt men har inga problem att samarbeta med övriga kollegor när så behövs. Du har flera års erfarenhet av liknande arbete och du har en fallenhet för service och ett trevligt bemötande då du kommer att möta människor både per telefon, digitalt och fysiskt.

Kvalifikationer

• Arbetslivserfarenhet från tidigare arbete inom administration.
• Goda kunskaper i Microsoft 365.
• Systemkunnig med vana att hantera flera olika system.
• Kunskap om digitala verktyg.
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Anställningsform och omfattning

Konsultuppdrag på heltid med möjlighet till övertagande av kund efter 6 månader till en visstidsanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Kvällsarbete kan förekomma.

Ansökan

Denna rekryteringsprocess hanteras av Allgencia Bemanning & Rekrytering, har du frågor angående tjänsten kontaktar du rekryterare, Patricia Åkerlind på mejl patricia.akerlind@allgencia.se

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så varmt välkommen med din ansökan redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bättre Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 7 januari 2024

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024