Administratör med känsla för service för omgående start

Administratör med känsla för service för omgående start

Arbetsbeskrivning

Är kundvård din grej och vill du arbeta administrativt på ett trevligt företag i Frölunda? Kan du starta direkt? Sök idag!

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi dig som kan starta direkt. I denna tjänst kommer du att vara en viktig del av ett framgångsrikt team som hjälper företagets kunder när de behöver reservdelar till sina maskiner. Du tar emot förfrågningar från kunder och hanterar ärenden i systemet, återkopplar till kund vad som händer och är inte rädd för att ta tag i saker som behöver bli gjorda. Kunden ska vara i fokus och du levererar alltid god service med ett leende. En grundläggande del av arbetet är att leta rätt på vilken reservdel det är som kunden behöver, här behöver du vara noggrann och duktig administrativt. Att mersälja för att hjälpa kunden blir en naturlig del av tjänsten, och du behöver känna dig bekväm med detta. Arbetstiderna är dagtid måndag- fredag på plats på kontoret.

Dina dagar kommer att bestå av;
- ordermottagning
- offerthantering
- kundkontakt, ca 1-2 timmar i telefon per dag
- försäljning av reservdelar
- kommunicera med olika avdelningar inom företaget

Din bakgrund
Troligtvis har du en bakgrund inom kundtjänst, sälj, administration, support eller liknande. Du är positiv, självgående, målmedveten och tar gärna egna initiativ.

För tjänsten behöver du;

- administrativ erfarenhet och datorvana
- kunna hantera Outlook, Word och Excel
- erfarenhet av att arbeta i team som hjälps åt och stöttar varandra
- klara av ett högt tempo och att ha många öppna ärenden igång samtidigt
- vara duktig på engelska. Norska är meriterande men absolut inte ett krav
- vara bra på att kommunicera med olika typer av människor

Om företaget
Företaget är en del av en framgångsrik global koncern och finns i västra Göteborg. Vi berättar självklart mer när vi ses!

Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 30 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ahmed Hersi

Marianne Rönnqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jovi Konsult AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 28 april 2021

Besöksadress

Tegnérsgatan 16A
None

Postadress

Tegnérsgatan 16A
Göteborg, 41252

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024