OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du öga för detaljer, ett starkt driv och vill utvecklas inom administration? Just nu söker vår kund som är verksam inom metallindustrin en administratör till sitt kontor i Arninge, Täby. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt och metoder.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du bland annat arbeta med
• Orderhantering
• Fakturering
• Arkivering
• Kontor- och köksinköp
• Växelsamtal (delaktig i växelgrupp)
• Daglig service på kontoret och övriga kontorsgöromål
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration eller kontorsarbete. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du innehar B-körkort.
Viktiga personliga egenskaper är att du är organiserad och strukturerad. Vi ställer höga krav på din noggrannhet och lojalitet. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt. Med öga för detaljer och rätt driv har du nu möjlighet att utvecklas inom denna roll och växa inom företaget!
Övrigt
Du blir anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. Den genomsnittliga arbetsveckan är 37,5 timmar. Start för denna tjänst är omgående och urval sker löpande så sök tjänsten redan idag!
Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterar Caroline Dunvret på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg