Administratör med kontorsansvar till bolag i Arninge

Administratör med kontorsansvar till bolag i Arninge

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du öga för detaljer, ett starkt driv och vill utvecklas inom administration? Just nu söker vår kund som är verksam inom metallindustrin en administratör till sitt kontor i Arninge, Täby. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt och metoder.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du bland annat arbeta med
• Orderhantering
• Fakturering
• Arkivering
• Kontor- och köksinköp
• Växelsamtal (delaktig i växelgrupp)
• Daglig service på kontoret och övriga kontorsgöromål


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration eller kontorsarbete. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du innehar B-körkort.

Viktiga personliga egenskaper är att du är organiserad och strukturerad. Vi ställer höga krav på din noggrannhet och lojalitet. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt. Med öga för detaljer och rätt driv har du nu möjlighet att utvecklas inom denna roll och växa inom företaget!


Övrigt
Du blir anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. Den genomsnittliga arbetsveckan är 37,5 timmar. Start för denna tjänst är omgående och urval sker löpande så sök tjänsten redan idag!

Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterar Caroline Dunvret på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024