OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder Rekrytering, Personaluthyrning, Personbedömning och övriga HR-tjänster inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och ca 100 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi kommunikativa administratörer till vår kund i Växjö. Rollen innefattar kontakt med kunder och leverantörer.
I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande ärenden via mail och telefon samt orderhantering och övrig administration.
En del av arbetsuppgifterna är av ekonomisk karaktär. De kan exempelvis innebära kreditering, underhåll av prislistor samt arbete i affärssystem.
Uppdragen löper på heltid med beräknad start under augusti.
Din profil
Som person har du stort intresse av att lösa kundens problem och har ett professionellt bemötande.
Du har ett brinnande engagemang för service och tycker det är viktigt med lagkänsla. De egenskaper som beskriver dig är alert, driven och ambitiös.
Du har goda datorkunskaper samt vana av att arbeta i officepaketet.
Då arbetsuppgifterna kräver stor noggrannhet och struktur söker vi dig som är organiserad och gillar att arbeta i ett högt tempo utan att tumma på kvalitén.
Tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomi eller en ekonomisk utbildning är meriterande.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder.
Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!