OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och noggrann person som vill jobba med administrativa uppgifter? Är du lojal, hjälpsam och van vid kundkontakt? Hugger du gärna i där det behövs? Då är detta något för dig!
Beskrivning
Perido söker en administratör till vår kund, ett växande bolag inom finansbranschen med huvudkontor i Finland. Företagets Sverigeavdelning består för närvarande av fyra personer som sitter på ett litet, mysigt kontor på Södermalm. Kanske är det just du som blir den femte personen?
Här trivs du som vill jobba på ett företag under utveckling och utan färdiga mallar. De dagliga arbetsuppgifterna består utav post- och fakturahantering, att svara på mejl, korrekturläsning av texter för marknadsföring m.m. Du kommer att ha mycket kundkontakt och ibland hjälpa kundtjänsten som sitter i Åbo, dessutom kommer du ha daglig kontakt med huvudkontoret i Finland. Därför är du social och behärskar ett vårdat språk i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du kommer att börja med att avlasta dina kollegor för att på sikt få egna ansvarsområden. Stort fokus ligger därför på att du själv kan se var det behövs avlastning och inte räds för att ta dig an stora som små arbetsuppgifter, samt att du har vilja att hjälpa andra. Din lojalitet och integritet värderas högt då det i rollen ingår att genomföra vissa kontroller och utbetalningar. Då Sverigekontoret är så pass litet hjälps alla åt att skapa en bra och trevlig stämning och därför behöver du förutom den noggranna och strukturerade sidan även vara positiv och prestigelös.
För att trivas i denna roll ser vi gärna att du är en social person som är van vid mycket kundkontakt samt administrativa uppgifter. Du tar egna initiativ och är beredd att hjälpa till där det behövs. Du är en sprudlande personlighet som gillar att ha roligt på jobbet men samtidigt förstår när det är läge att slå av och nyttja din ambitiösa och seriösa sida.
Bolaget är under tillväxt och du erbjuds chansen att få vara med under den resan, som på sikt kan öppna upp nya möjligheter för dig!
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
För detta uppdrag kommer vi att göra UC-kontroll samt begära utdrag ut belastningsregistret gällande aktuella kandidater.
Meriterande
- Erfarenhet av inkassoverksamhet eller bedrägeriärenden
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13582MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
13582MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se