Administratör med kundkontakt

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administratör som inte är rädd för att ta i med händerna och som vill vara med att utveckla organisationen.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå utav kundbokningar och intern schemaläggning, kontroll av tillgång till nödvändigt förbrukningsmaterial på kontoret, kopiering av handlingar, kontroll och kontrollräkning samt övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer även ansvara för vårt lager.
Vi söker en ansvarsfull och noggrann person som är serviceinriktad och har lätt för att lära sig nya saker. Du måste ha sinne för ordning och struktur. Du bokar in besök- och återbesök per telefon och e-post samt ansvarar över den dagliga driften på kontoret. Du hanterar av-/ och ombokningar samt arbetar med administrativ rådgivning för att hjälpa våra kunder på bästa sätt.
Du får gärna brinna för personlig och professionell utveckling.
Exempel på andra förekommande arbetsuppgifter är att:
• Lägga upp kunder i våra system samt uppdatera dessa med korrekt kundinformation
• Ta fram fakturaunderlag och vid behov skriva ut och skicka fakturaunderlag samt svara på fakturafrågor från kund.
Vi erbjuder ett varierande arbete med en blandning av både utveckling och förvaltning där du blir en viktig del i en mindre organisation som tillsammans arbetar både för kundernas och organisationens bästa.
Du talar och skriver utmärkt svenska. Engelska är meriterande.
Mycket god datorvana är ett krav.
Vi ser fram mot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ezelius Elektriska AB HÄGERSTEN
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Postadress

Förskottsvägen 12
HÄGERSTEN, 12932

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024