Administratör med kundkontakt

Administratör med kundkontakt

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med som guide på vår resa? Vi är ett mindre växande företag som arbetar med framtidens affärssystem Odoo för små till stora företag och offentlig sektor. Affärssystembranschen står inför stora utmaningar, ett generationsskifte står för dörren, en spännande fas av utveckling och förändringar. Du får chansen att jobba på ett företag i förändring som ger dig möjlighet att verka i gränslandet mellan redovisning och kundkontakter.
Arbetsuppgifter
Löpande bokföring i affärssystemet och att göra myndighetsrapportering, kvartalsrapporter och lönehantering.
Följa upp konsulternas tidrapportering, fakturera och kommunicera med kunder.
Arbeta nära och stödja vår säljare och HR-ansvarige Tommy.

Du kommer att vara placerad på vårt kontor i centrala Linköping. Ditt arbete är självständigt, samtidigt som stort fokus ligger på trivsel och delaktighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vertel AB Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2022
  • Ansök senast: 3 maj 2022

Postadress

Strandgatan 2
Linköping, 58226

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Ekonomi-/redovisningsassistent

Ekonomi-/redovisningsassistent

17 december 2024

Junior redovisningsekonom

11 december 2024