Administratör med kundkontakt för omgående start

Administratör med kundkontakt för omgående start

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en Administratör till ett attraktivt företag i Mölndal. Det här är en tjänst för dig som gillar problemlösning, kundkontakt och administration. Du möter dagligen kunder via telefon och mail. Här får du arbeta självständigt och du tar fullt ansvar för dina ärenden.

Start är omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.15. Tjänsten pågår tom sista december 2022 med goda chanser till förlängning.

Mer information om kundföretaget lämnas vid en intervju. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som Administratör arbetar du självständigt med ansvar för all kontakt med företagets privatkunder. Du tar emot ärenden och frågor om produkter via telefon, mail samt via intranät. Vanligt förekommande ärenden är reklamationer, vilket innebär att det är viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med kvalitetsavdelning fram till hur ärenden ska bedömas. Du är ytterst ansvarig för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och administration. Du är kommunikativ och trivs med att leverera riktigt bra service såväl i telefon som i skrift. För att passa i rollen behöver du vara lyhörd, prestigelös och motiveras av att göra kunderna nöjda. Krav för tjänsten är goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift, samt god datorvana.

Övrigt
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!

Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 2 mars 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024