OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jovi söker nu en självgående administratör med kunskaper i Excel
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att assistera inköpsavdelningen med administration och arbete i Excel.
Din bakgrund
Ett krav för att vara aktuell för tjänsten är att du är en van användare av programmet Excel. Du har god svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du strukturerad, bra på att prioritera och har överlag en positiv inställning.
Om företaget
Kunden befinner sig i Göteborg. Välkommen med din ansökan idag!
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 30 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist