OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bodens kommun är en modern småstad med 28 000 invånare. I Boden lever vi närhetsliv. Med det menar vi det liv där du har nära till allt som är viktigt och lite till.
Att arbeta i Bodens kommun är att vara nära Bodensarnas föränderliga vardag. Detta innebär möjligheter och utmaningar där vägen fram kan vara mod att våga. Vi har en stark våga prova-kultur där stödet från kompetenta kollegor och chefer finns nära. Här får du ett stort förtroende i en fantastisk miljö och möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i verksamhetens ledningsgrupp och är underställd verksamhetschef. Du har ett proaktivt och drivande arbetssätt för att kunna bidra med utveckling inom ex bemanning, rekrytering, planering samt övriga administrativa arbetsuppgifter i de olika verksamheterna gällande äldreomsorg, korttidsboende, hemtjänst och LSS-verksamhet. Du verkar stödjande gentemot enhetscheferna och personalplanerare i arbetsuppgifter.
Arbetet innebär en hög grad av självständighet. Ytterligare uppgifter kan uppkomma i dialog med verksamhetschef.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med lägst gymnasial utbildning gärna inom social omsorg alternativt annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och att hantera IT-baserade verksamhetssystem.
Du trivs med att ge god service och är van vid att ge ett gott bemötande. Som person är du flexibel och kan snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övriga egenskaper som är betydelsefulla för uppdraget är att ha en god analytisk förmåga, förmåga till ett strukturerat arbetssätt och vara en god teamspelare. Erfarenhet av arbete med verksamhetssystemen Personec och Time Care är meriterande.
ÖVRIGT
Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden.
Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker.
Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/Blanketter/Registerutdrag/442.3.pdf
Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.