Administratör med logistikerfarenhet

Administratör med logistikerfarenhet

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration, lager och logistik? Är du driven, flexibel, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Har du ännu inte hittat ditt sommarjobb? Då har vi jobbet för dig!

Om tjänsten
Tjänsten är dagtid, heltid och sträcker sig från maj till augusti ut. Du får en anställning i Adecco Sweden men kommer jobba på plats hos vår kund i Karlshamn.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara:
• Registrering i datasystem
• Terminalarbete
• Logistikkunskaper
• Samarbete med terminal och färjepersonal.

Vem är du?
Du är en ansvarsfull, drivande och självständig planeringsperson med skinn på näsan och erfarenhet från logistikarbete. Du är van att hantera kundkontakter och har erfarenhet av arbete i affärssystem (meriterande är Hoogia) och MS Office. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Som person är du strukturerad, kund- och lösningsorienterad, har god kommunikativ förmåga och lätt för att samarbeta och skapa kontaktytor såväl externt som internt.
Du är en person som gillar att arbetsleda vid behov och se till att saker blir gjorda med hög kvalitet. Vidare är du tydlig, flexibel och klarar snabba omställningar med bibehållen kvalitet och engagemang.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vem är kunden?
Karlshamns hamn är en av Sveriges största hamnar och har en allt mer betydande position i sydöstra Östersjöområde. I synnerhet när det gäller transporter i öst-västlig riktning. Skogs- , Enhetslast med färja och i container, energi samt lagring och omlastning är hamnens huvudverksamheter. Karlshamn har ett strategiskt läge som logistiknod och lokalisering för, etablering, logistik, logistikutveckling, godsstråk etc. Här pågår expansion och här finns möjligheter för dem som har utvecklings- och expansionsbehov och -vilja. Karlshamns Hamn arbetar kundanpassat, med stor öppenhet och positiv attityd till nya tankar, upplägg, lösningar, samarbetsformer, utveckling, projekt etc.

Vilka är vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

I denna rekrytering innefattar videointervju som en viktig del i processen om du gå vidare efter din ansökan. Vi rekommenderar dig att utföra din videointervju omgående för att öka dina chanser.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Åsa Lindhoff, asa.lindhoff@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2023
  • Ansök senast: 22 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024