OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration. Vi söker nu en administratör med lönekunskap till vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är på deltid, 50% med flexibla arbetstider. Företaget har åtta personer anställda och omsätter 14 MSEK. Företaget erbjuder och utför materialinriktad certifiering av byggkonstruktioner med fokus på stål och betong. Som administratör kommer Du att ansvara för personaladministration, avtalsförsäkringar samt löner. Du sköter administration och anmälningar i anslutning till styrelsemöten samt utför visst ekonomiarbete i form av fakturering, utbetalningar och reseräkningar. I uppgifterna ingår även enkelt webbarbete såsom uppdatering och registrering av publikationer på hemsidan. För att klara arbetet krävs att Du: - är framåt och initiativrik som person - är ordningsam och noggrann - har tidigare erfarenhet från administrativt arbete - behärskar engelska i tal och skrift - har god datavana, gärna med erfarenhet från SPCS Vi vill att Du har kännedom om löneadministration samt har förståelse av ekonomiflödet på ett kontor. Är Du tekniskt intresse är det en fördel. Tillträde maj/juni.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00