Administratör med medicinsk kompetens

Administratör med medicinsk kompetens

Arbetsbeskrivning

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 750 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet till 8 300 kunder. Vi erbjuder ett brett spektrum av hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Läs mer om oss på hemsidan: http://www.feelgood.se/feelgood/om-oss/

Vi söker en administratör med medicinsk kompetens till Medicin Direkt, en del av Feelgood Östersund
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Östersund har vi två verksamheter, Medicin Direkt som levererar tjänster inom allmänmedicin, vaccination och hälsoundersökningar. Feelgood Företagshälsovård levererar tjänster inom arbetsmiljö, hälsoutveckling och rehabilitering. Vi är i ett expansivt skede och är idag 17 medarbetare, men avser växa. Våra kunder är försäkringsbolag, privatpersoner och företag. Vi håller till i fina lokaler på Campus, centralt i Östersund.
Service, positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som administratör hos Medicin Direkt arbetar du nära våra kunder med att ta emot bokningar via telefon och våra bokningssystem samt att hantera mail, remisser och provsvar. Vid behov ska du kunna jobba kliniskt, t ex ta prover och assistera läkare. Du kommer även att arbeta i vår reception med att ta emot och ta betalt av våra kunder. Du är intresserad av att bygga och utveckla goda relationer både med försäkringsbolag och lokala mindre företag samt med kollegor och samarbetspartners. Du är ett viktigt internt stöd och en del i att utveckla våra interna processer och arbetssätt.

Vi söker dig som är undersköterska och vill jobba med service och administration. Vardagen består av varierande arbetsuppgifter och många personliga kontakter och möten. Du är intresserad av problemlösning, strategisk planering och organisation. Vi ser även att du har ett affärsmässigt förhållningssätt och är en god lagspelare. Du behärskar engelska i tal och skrift, har körkort och goda IT-kunskaper.

Vi erbjuder dig att arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt för människor i arbetslivet. Du har möjligheten att vara med och påverka, utveckla och utvecklas. Du arbetar både självständigt och tillsammans med många duktiga kollegor i teamet för våra kunder. Du arbetar dagtid.

Omfattning: Tillsvidareanställning på 100%.

Har du frågor kontakta:
Supportchef Jenny Bränström
E-post: jenny.branstrom@feelgood.se Telefon: 072-208 06 58

Konsultchef Helena Hultner
E-post: helena.hultner@feelgood.se Telefon: 073-043 3571

Sista ansökningsdatum är 20 november 2021. Vi intervjuar fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatum gått ut.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 november 2021

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024