Administratör med Movex erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Komet söker för kunds räkning en administratör. Vår kund är verktygstillverkare för industri- och byggsektorn. Verksamheten är belägen i Alingsås, med bra pendlingsmöjligheter för dem boende i Göteborg. På företaget råder en lättsam stämning. De anställda består av både unga och erfarna medarbetare. Som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att handla om att lägga upp avtal i affärssystemet Movex. Företaget säljer varor till olika kedjor och varje kedja har en eller flera bonusupplägg beroende på avtal. Denna information ska stansas in i Movex bonusmodul. I vissa fall kan du få räkna på avtal för att få fram rätt procentsats. Mottagare ska krediteras och konteringar ska styras. För rätt person kan andra arbetsmöjligheter uppstå. Är du den vi söker? Vi söker dig med arbetserfarenhet i Movex bonusmodul. Du bör ha ett genuint intresse av att arbeta i affärssystemet Movex och ha en förståelse av systemet och dess uppbyggnad. Dessutom är det viktigt att du har goda kunskaper i Excel. Som person är du chosefri, lättsam och snabblärd. Du har en inre drivkraft och vågar ta för dig, ställa frågor och testa dig fram. Vidare har du ett logiskt tankesätt och arbetar strukturerat. Eftersom övriga anställda är nybörjare vad gäller Movex bonusmodul är det extra viktigt att du är kommunikativ och bra på att förklara. Information om uppdraget. Start: Omgående Omfattning: Heltid i 3-4 veckor Arbetstid: Kontorstid Referenser: KCTD Hur du söker tjänsten Gå in på www.komet.se och registrera en profil med CV. Sök tjänsten via annonsen som ligger under fliken "lediga jobb - på väg in i karriären" Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Komet är ett av Sveriges snabbast växande företag inom studentbemanning och rekrytering. Vår styrka ligger i en gedigen kunskap om bemanning och rekrytering och ett genuint intresse för att hitta talanger. Komet ingår i Constellation Group som har mer än 10 års erfarenhet av unga talanger och employer branding. Idag finns Komet i Stockholm, Göteborg och Malmö och sedan starten 2005 har vi hjälpt nära 1000 företag och ännu fler talanger att hitta varandra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 augusti 2009
  • Ansök senast: 5 september 2009

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010