Administratör med mycket god planeringsförmåga

Arbetsbeskrivning

Framtiden AB


Är du en person som är duktig på att planera både din och andras tid? Trivs du i en bred roll där du både har kundkontakt och administrerar affärssystem? Då ska du söka den här tjänsten!

Dina arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter är:

- Vara en första kontakt gentemot kunder vid frågor och beställningar
- Agera stöd/backoffice till tekniker och hjälpa till med arbetsplanering, orderläggning, registrera nya kunder, planera kundbesök osv.
- Administrera uppgifter i affärssystemet Entré samt i officepaketet



Om företaget
Vår kund är ett litet företag med lång erfarenhet inom säkerhet och telekom. Man levererar bland annat tekniska säkerhetssystem inom brand, passer, CCTV och inbrott. Man erbjuder helhetslösningar från projektering till installation och service av kända fabrikat. Det finns lång erfarenhet och hög kompetensnivå inom säkerhet och telefoni i verksamheten. Man är drygt 20 anställda fördelade på 3 orter.

Tack vare att företaget är inne i ett expansivt skede behöver man nu utöka verksamheten med ytterligare en person. Är du den personen?

Din profil
För att passa i rollen som administratör hos vår kund krävs det att du har en mycket god allmän it-kunskap. Du ska känna dig bekväm att arbeta och administrera i officepaketet och i affärssystem.

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande uppgifter sedan tidigare och även om du har arbetat i affärssystemet Entré.

Som person är du driven och självgående. Du ser det som en självklarhet att du tar ansvar för dina uppgifter och alltid vill genomföra dem med hög kvalitet. Då du kommer ha löpande kontakt med både kunder och tekniker krävs att du har en hög social förmåga och en vilja att hjälpa till att lösa problem och uppgifter direkt när de dyker upp. Det är mycket viktigt att du förmågan att överblicka arbetssituationen hos dina kollegor och hjälper till att planera för en ännu effektivare organisation. För rätt person finns stora möjligheter att påverka dina arbetsuppgifter och din utveckling i företaget.

Då företaget arbetar med säkerhetsklassade produkter kommer ett utdrag ur straffregistret att genomföras.

Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: 2014-04-01

Omfattning: 100%

Arbetsort: Karlstad

Lön: enligt ö.k

Sista ansökningsdag: 2014-03-03

Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan, skicka in den redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 6 februari 2014

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


1 november 2024