Administratör med mycket kundkontakt till företag i norrort

Administratör med mycket kundkontakt till företag i norrort

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration. Du trivs med att vara spindeln i nätet och ha stora kontaktytor både inom organisationen men också med företagets kunder. I denna roll kommer du hjälpa flera av företagets avdelningar med allt från faktura frågor, till underlagsförfrågningar.

Företaget använder sig av affärssystemet SAP och teamet består av 6 medarbetare som tillsammans arbetar för att stötta upp hela organisationen med deras administration. Vi söker dig som trivs med att ha kontakt med kunder både via telefon och mejl, det kommer gälla både inkommande och utgående samtal.

Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda kontorstider och företaget ligger i norra Stockholm.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället

Din profil
För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har god erfarenhet av att arbeta med administration. Du har erfarenhet av att ha kontakt med kunder via telefon och mejl och trivs med att ha en varierad vardag. För att lyckas i rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda datakunskaper, har du erfarenhet av SAP är detta meriterande.

Som person är du flexibel, strukturerad och har lätt för att anpassa dig efter förändringar. Det kommer att vara varierande dagar där det krävs att du som person kan prioritera och anpassa dig efter dagens arbetsuppgifter. Vi ser att du har lätt för att samarbeta, är noggrann och håller ordning och reda.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Administratör, Administration, Kundsupport

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024