Administratör med mycket kundkontakt till företag i Tyresö

Administratör med mycket kundkontakt till företag i Tyresö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du positiv, effektiv och gillar att arbeta i en administrativ roll? Trivs du med att arbeta strukturerat ihop med ett väl svetsat team? Då kan det här passa dig perfekt.

Du kommer att vara spindeln i nätet på företagets kundtjänstavdelning, med den huvudsakliga arbetsuppgiften att registrera serviceuppdrag i deras servicesystem. I rollen som administratör så kommer du också att ansvara för fakturahantering, allmän administration, garantihandläggning, svara i telefon med mera.

Vi söker dig som vill arbeta heltid, arbetstiderna är måndag till fredag 7-16. Med start omgående.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil
Vi söker dig som vill arbeta i en administrativ roll med kundkontakt. Vi tror att du har arbetat i en administrativ roll tidigare och trivs med att prata i telefon. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i restaurangbranschen sen tidigare. Vi söker en flexibel lagspelare som har ett strakt sinne för service och organisation.

För att passa i den här rollen är du en positiv, initiativrik och energifull person. Du kommer att vara en viktig kugge i ett glatt kundtjänstgäng, stor vikt läggs därför vid det personliga.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, vänlig kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024