OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en avdelning i Swedex AB och vår profil är mycket tydlig och enkel – att alltid sätta kunden i centrum samt hålla högsta tänkbara kvalité med säkra leveranstider.
Vi är specialister på kundanpassade slipprodukter och lösningar som utvecklas i nära samarbete med kunden för allas bästa. Vår unika specialitet är egentillverkade elektropläterade diamantverktyg, men tillhandahåller de flesta typer av slipprodukter.
Vi behöver växa och söker nu till vår verksamhet en orderadministratör för support till ledning och försäljning, för att vi skall kunna ta nästa steg i utvecklingen av företaget med förbättrad servicegrad. Om tid finns så är du inte rädd för att hjälpa till i produktionen.
Du är en person som drivs av att ha ordning och reda, följa systemet, lösningsorienterat hjälpa till och lösa olika möjligheter med en positiv syn på livet. Vi är ett litet gäng som behöver trivas med varandra där vi alla hjälper till där vi kan.
Du har stor vana av att jobba med dator och erfarenhet av att jobba i något affärssystem och en klar merit om du kan Monitor som vi använder. Självklart kan du Office-programmen i övrigt och gärna med erfarenhet av hemsidor/webshop.
Tjänsten tror vi är mellan 50-80%. Vi är flexibla och hoppas att du är det också då vi vill hitta rätt person som vill jobba med oss.