Administratör med organisatorisk förmåga

Administratör med organisatorisk förmåga

Arbetsbeskrivning

ADMINISTRATÖR MED ORGANISATORISK FÖRMÅGA

Hos oss arbetar vi alla tillsammans mot ett och samma mål - ett välfungerande företag som kan skapa en bra upplevelse av den personliga assistansen för varje enskild kund. Det är de personliga assistenterna som ute hos kunden skapar värdet i vår verksamhet. För att det ska fungera finns administrativ personal i form av uppdragschefer, administratörer, ekonomifunktion med mera.

HAR DU VAD SOM KRÄVS FÖR ATT BLI EN AV OSS?

Vi tycker att personlig assistans och rätten att leva som andra är en livsviktig rättighet och en resurs för samhället. En insats som vi ska vara stolta över och rädda om. För många av våra kunder är en välfungerande assistans skillnaden mellan att kunna leva sitt liv fullt ut efter sina villkor och att bara hålla sig vid liv, alltså skillnaden mellan att leva och att bara överleva. Vi tar det uppdraget på största allvar och det ställer stora krav på oss som företag och på dig som enskild anställd.

Att arbeta med personlig assistans är inte för alla, åtminstone inte hos oss. Men för dig som har vad som krävs finns fantastiska fördelar;

Vi söker en administratör med stor organisatorisk förmåga. Du är också bra på att ta människor och kan täcka för Uppdragschefer i mån av tid och behov.

VAD VILL VI ATT DU SKA GÖRA?

I rollen som administratör är din främsta arbetsuppgift att arbeta i ett team med uppdragschefer och jurister. Tillsammans säkerställer ni att våra assistansuppdrag håller god kvalité och att våra uppdragsgivare (assistansberättigade) får det stöd de önskar. Du kommer att arbeta omväxlande med rekrytering/anställningar, bemanning, utläggshantering, dokumentation osv. Utöver detta behöver du ibland ersätta våra Uppdragschefer och ha kontakt med uppdragsgivare och assistenter.

Stämmer det in på dig så kommer du att bli en naturlig del av ett härligt gäng engagerade kollegor. Vi eftersträvar ett prestigelöst klimat där allas idéer, synpunkter och tankar värderas lika högt, där varje medarbetare ges stor frihet under ansvar och där vi har högt i tak på riktigt, inte bara på papperet.

VAD BEHÖVER DU KUNNA?

Egen erfarenhet av personlig assistans och funktionsnedsättning är starkt meriterande. Utbildning inom arbetsrätt, rekrytering och LSS är önskvärt men inte ett krav. Datorvana är ett krav då vi arbetar mycket med digitalisering. Du måste kunna arbeta effektivt och snabbt i våra olika system. Personlig lämplighet väger tungt och vi lär upp dig under provanställningen.

Vi tycker att det är viktigt att du har ett positivt förhållningssätt, är lösningsorienterad och kan hantera stressade situationer på ett bra sätt. Eftersom våra kunder bor utspritt i regionen är B-körkort ett krav.

Har du vad som krävs? Skicka oss din ansökan idag - varmt välkommen!

OBS: Rekrytering kan ske löpande under rekryteringsprocessen så inkom med din ansökan idag!

UPPLYSNINGAR:

Gällande tjänsten samt rekryteringsprocessen lämnas upplysningar av affärsområdeschef Fatima Iramdane per mail på fatima.iramdane@curira.se, alternativt HR: Jesper Gullstrand på mail jesper.gullstrand@lystraassistans.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lystra personlig assistans
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2020
  • Ansök senast: 16 augusti 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024